Fuselage

Glasfiber krop - er rimelig skala dog er forskellige lemme ikke korrekt gengivet, samt vinge saddel er ikke lavet med korrekt v-form til vinge. Dette betyder at glasfiber kroppen er blevet skåret op og er ændret for at få plads til en vinge med korrekt v-form (6 gr - hver halvdel)

Gæller åbnet a.h.t. udledning af "hot air" fra udstødningen

Vingesaddel foran skåret op - tilpasses vinge.

Vinge mount på næste 4 billeder

Vinge saddel er et problem. Højden på vinge passer ikke med højde/dybde på vinge saddel. Samtidig skal forreste del af vingesaddel tilpasses vinge. Desværre er der stor forskel mellem vinge og vingesaddel. Bag vingesaddel er fuselage skåret op i siderne, midt og umiddelbart bag vingesaddel. Dette gøres for at hæve højden på fuselage bag vingesaddel for at komme på niveau med vinge.  Flere billeder senere.

Canopy område ikke plan , rettes. Der skal bruges en plant område til montering af skinner til canopy.

Så er jeg gået igang med den sidste "slemme og vanskelige" del af kroppen. Vingefairing(afdækning) på fuselage er ikke korrekt gengivet. Derfor skæres glasfiber fuselage op og rettet til korrekt gengivelse. Se billeder. Først rettes top og forankres derefter ændres bund.

Vinge fairing er ok nu . Fuselage er forstærket indvendig med glasvæv.

Underside af fuselage under vinge, er åbnet.

Dette for at kunne få exhaust fra cylinder 9 til 14 ud denne vej. Inderside af åbning er forstærket med heat resistance epoxy og kulfiber.

Vinge saddel er færdig. Oversiden klargøres til maling. Næsten klar til at fuselage bemales.

 

Forside